GARANTIE & KLACHTEN

GARANTIE

Wij geven conform het Europese recht garantie op al onze artikelen. 

Misdruk
Ondanks dat wij hoge kwaliteiteisen hanteren op iedere order, kan het echter voorkomen dat er soms een foutje doorheen glipt.
Stuur ons zo spoedig mogelijk een mail op: service@dutchbrickbuilder.nl o.v.v. je bestelnummer + naam en foto’s van de misdruk. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk voor vervanging zorgen. 

Slijtage
Onze inkten zijn niet kras vast. Wij passen ook geen behandeling toe om ze sterker te maken.
Wij raden dan ook sterk af om de producten zelf te bewerken met sprays of lakken. 

Het is belangrijk om onze artikelen niet direct bloot te stellen aan zonlicht, omdat de kleur van de inkt hierdoor snel(ler) zal vervagen. 

Mocht er sprake zijn van overmatige slijtage, stuur ons dan een mail op service@dutchbrickbuilder.nl o.v.v. je bestelnummer + naam en foto’s van de overmatige slijtage. Op basis van de beoordeling zullen wij verder contact met u opnemen voor de afhandeling. 

Aangezien we via ons webwinkel ons richten op de particuliere consument, kan je geen (vervolg)schade bij ons claimen op basis van ontvangen misafdruk(ken). Dit geldt bijvoorbeeld voor bedrukte gepersonaliseerde uitnodingen voor een feest of evenement waarvan de feitelijke datum is verstreken voordat wij de vervangende artikelen hebben kunnen produceren en verzenden. 

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijk termij is in ieder geval twee maanden. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een (kosteloze) vervanging. 

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@dutchbrickbuilder.nl. Leidt dit niet tot een oplssing, dan is het mogelijk uw geschil te melden voor bemiddeling via Sticht WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.  Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.